hi-tea time!

Assalamualaikum semua!



Jumaat lepas bersamaan 9 Disember, kelas aku ade buat hi-tea (minum petang) kat Royal Bintang. Majlis tu kecil2an je. Ye la, satu kelas je kan? Pelajar kelas aku pun bukannye ramai. Ade dlm 15 orang je. Sikit kan? Memang la sikit. Maybe sbb kelas aku tu aliran teknikal, so tak ramai la yg merelakan diri utk msuk ke aliran tu kecuali aku yg berani ambil risiko dgn membenamkan diri dlm aliran tu, hahaha..

So, nak cite la sikit ni. Ptg tu dlm pukul 3 aku da ade dekat cafe hotel tu. Tunggu cikgu2 yg ajar kelas aku dtg. Ade la yg datang tapi tak ramai almaklumlah minggu tu kan minggu exam, Maybe cikgu2 ni ade yg tak dpt dtg disbbkan sibuk. Tapi, tak kesa la sbb mereka tak dpt hadirkan diri ke majlis tu. Ade sbb kan?

Aku tak nak la cite pnjang2 psal hi-tea ni. Sbb aku nak simpan cite utk aku update kan dgn gmbr2 hi-tea tu sekali okay?

p/s: For next entri aku cuba utk msukkn gmbr2 tu utk korg tgk okay? :)