happy birthday sweetheart! :)



This is it! haha..

Ni yg aku nk citer ni..

Smlm birthday my sweetheart! I love my sweetheart! hehe. Oleh sebab syg pnye psl, aku sanggup la bergegas ke kedai kek lpas je hbis klas smlm. Penat mmg penat tpi kire brbaloi coz dpt smbut birthday my sweetheart. My sweetheart is my Mum and my Dad. Disebabkan birthday dorg dkt2 and dlm bulan yg sama so, aku smbutlah sekali. Aku smbut birthday parents aku dlm kdaan santai dgn suasana yg private. Kire smbut stu family je la. Tak de gangguan and tak de kebisingan.. hehe :)

Tapi, mmg puas smbut birthday serentak ni. Satu sebabnya duit aku dpt dijimatkan! hehe. Msti korg kata aku ni kedekut kan? hehe.. Ye la, bulan ni ramai yg smbut birthday so aku kena pndai brjimat.. huhuhu.. mmg kena la dgn pepatah "berjimat cermat amalan mulia.." betul ke?? huhu..

Anyway, tu je yg aku dpt share. Lain2 story aku update lgi..