Happy Birthday Puan Norlelawati! :)

Surprise! Ini dia! Haha..

Semalam birthday Cikgu Lela. Cikgu Lukisan Kejuruteraan aku. Birthday dia dismbut dgn meriah oleh akak2 and abg2 5SC2 brsama2 dgn adik2 3G. Bygkanlah sekali 54 org pelajar dlm satu bengkel LK tu. Padat2..

(Gambar seterusnya ade kat bawah. Sorry, post kali ni pnjg! hehe)

Sprti yg aku plan. Mmg birthday dy aku nk smbut. Bincang dgn dak2 sklas dorg setuju. Then, aku fkir2 utk combine dgn student 3G coz Cikgu Lela ni cikgu Sains dorg. Bincang pnye bincang dorg setuju nk combine.

Sprti yg dirancang, pagi tu aku suruh salah sorg pelajar 3G, pjuk cikgu tu utk mengajar kat bengkel LK memandangkan cikgu tu ade klas dgn dak2 ni pgi tu and ade klas engineering dgn pelajar form 4 lpas tu. Mula2 cikgu nmpk keberatan. Tapi selepas dipujuk oleh Nasir, cikgu pun brsetuju dan memberikan kuncinya dkt pelajar trbabit. Dak2 form 5 pun pe lagi, angkut smua brg2 jamuan bwa naik bengkel tanpa diketahui oleh Cikgu Lela ni..

Lpas je perhimpunan tu, dak2 ni naik. Dlm kdaan kelam kabutnye aku suruh dak2 form 5 ni menyorok dlm stor bilik LK tu. Tutup pintu ramai2 mnyempit dlm stu bilik tu. Ready dgn birthday cake. Selepas beberapa minit, trdgrlah suara dak2 ni msuk brsama2 dgn Cikgu Lela..
Dak2 ni ucap la selamat pagi dan baca doa sebelum belajar..

Selesai je bacaan doa, Cikgu Lela pun mula brkata2. Tapi belum smpat dia habiskan kata2 dia, tiba2..

"Happy Birthday Cikgu"
"Happy Birthday Cikgu"
"Happy Birthday Cikgu Lela..."
"Happy Birthday Cikgu.."

Habis je lagu Happy Birthday, lagu lain pulak yg brsambung..
Tapi secara keseluruhannya, party tu brjalan lancar and cikgu nmpk happy sgt2! hehe..

Kat sini aku ade post sdikit gmbr smpena party tu utk tatapan korg..


Wajah terkejut Cikgu Lela..



Cpt tiup lilin tu cikgu. Kitorg da tak sbr nk mkn kek ni.. :)



Bacaan doa oleh Syafiq..



Birthday cake..



Sebelum acara potong kek tu brlangsung, kitorg tanya dkt cikgu ape impian dia smpena birthday kali ni. Impian dia ialah dia nk kitorg brjaya dlm exam tahun ni. Utk student LK, dia nak A dlm LK..

So, utk cikgu. Kitorg akan cuba yg trbaik utk dptkan A tu cikgu. Insyaallah..