bercerita tentang Harry Potter :)

SALAM MALAM JUMAAT! :)

Hari ni aku nak bercerita pasal filem terbaru dan terakhir sekuel kegemaran ramai iaitu Harry Potter. Ramai yg da sedia maklum filem ni da ditayangkan di Malaysia semalam. Jadi aku pun ape lagi. Memainkan perananku utk melepaskan geram sbb tak dpt tgk filem ni lagi, hahaha!

Mana tak nye. Mmg aku geram giler la kan. Org lain dpt tgk tapi aku ni? Cuba menunggu dgn pnuh sabar je la jwbnye utk tgk filem ni. Aku sbnrnye suka tgk filem ni sbb filemnye best and satu lagi sbb ade yg ini..

Hal ni la sbnrnye yg buat aku tertarik dgn filem ni selain dari jalan ceritanya yg best.. Hehehe :)

Semalam mmg first day la tayangan perdana filem tu kan? Aku dikhabarkan yg filem tu mendapat kutipan yg banyak. Haha! Mmg syok bila dgr berita tu. Tapi, pada masa yg sama hati aku pun pnas jugak coz tak dpt tgk filem tu. For sure, mmg takkan dpt la sbb tahun ni da nak exam. Aiseh, tahan jugak keinginan tu.. :(

By the way, wlaupun aku tak dpt tgk filem tu, aku tetap dpt tatap posternye. Designnye nampak okay ckit dari part 1. So, kat sini aku sertakan gmbr poster filem Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 utk tatapan peminat2 setia sekuel Harry Potter ni okay. Enjoy..


HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS part 2 :)